Ing. Šárka Šenfeldová

Bakalářská práce

Reklama a její působení na spotřebitele

Advertising and its Impact on Consumers
Anotace:
Obsahem této bakalářské práce je zanalyzování reklamy jako součástí marketingové komunikace, analyzování vývoje reklamy a působení reklamy na spotřebitele. Nejprve jsou vysvětleny některé obecné pojmy z oblasti marketingu. Poté je analyzováno působení reklamy na spotřebitele. Je proveden vlastní výzkum Reklama a její působení na spotřebitele a porovnán s výzkumem Reklama a vliv na spotřebitele. Na …více
Abstract:
The content of this bachelor thesis is analyzing the advertisement as part of marketing communication, advertising and analyzing the evolution of advertising effects on consumers. Firstly, it is explained some general concepts of marketing. Secondly, it is analyzed the advertising impact on its consumers. It has been made a research: Advertising and its impact on consumers, which is compared to a research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
  • Oponent: Ing. Hana Železná

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS