Ing. Petr Fleischmann

Master's thesis

Zásady tvorby marketingových kampaní a měření jejich efektivnosti

Principles of creation of marketing campaigns and measuring of their effectiveness
Abstract:
Předložená diplomová práce se věnuje tvorbě marketingových kampaní a měření jejich efektivity. První část obsahuje teoretický popis tvorby marketingových kampaní a zaměřuje se možnosti měření jejich účinnosti. Druhá část detailně popisuje retailovou segmentaci finanční instituce a jsou zde vybrány nejdůležitější segmentační proměnné. V závěrečné části práce jsou analyzovány tři vybrané kampaně a je …more
Abstract:
The submitted thesis is dedicated to the creation of marketing campaigns and measuring of their effectiveness. The first part includes the theoretical description of the creation of marketing campaigns and targets the possibilities of measuring of their effectiveness. The second part describes in detail the retail segmentation of a financial institution and the most important segmentation parameters …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2008
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Kateřina Veselá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance