Zásady tvorby marketingových kampaní a měření jejich efektivnosti – Ing. Petr Fleischmann
Ing. Petr Fleischmann
Master's thesis
Zásady tvorby marketingových kampaní a měření jejich efektivnosti
Principles of creation of marketing campaigns and measuring of their effectiveness
Anotácia:
Předložená diplomová práce se věnuje tvorbě marketingových kampaní a měření jejich efektivity. První část obsahuje teoretický popis tvorby marketingových kampaní a zaměřuje se možnosti měření jejich účinnosti. Druhá část detailně popisuje retailovou segmentaci finanční instituce a jsou zde vybrány nejdůležitější segmentační proměnné. V závěrečné části práce jsou analyzovány tři vybrané kampaně a je …viacAbstract:
The submitted thesis is dedicated to the creation of marketing campaigns and measuring of their effectiveness. The first part includes the theoretical description of the creation of marketing campaigns and targets the possibilities of measuring of their effectiveness. The second part describes in detail the retail segmentation of a financial institution and the most important segmentation parameters …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qcv2i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2008
- Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Kateřina Veselá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Propagační mix Střední školy Kostka s.r.o.
Martina Houserová -
Marketingový mix daného eventu
Robin Elšík -
Marketingový mix ubytovacího zařízení
Hana Zezulková -
Marketingový mix
Jan Bernard -
Marketingový mix vybrané destinace
Adriana Jirkovská -
Marketingový mix společnosti
Michal Slepánek -
Marektingový mix
Zuzana Sýkorová -
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
Ivan Marousek