Analýza vlivu podnikové kultury na rozhodování a rozvoj firmy Lafarge cement, a. s.; Analysis of the impact of corporate culture on decision-making and development of Lafarge cement, a. s.. – Tereza Sečkárová
Tereza Sečkárová
Diplomová práce
Analýza vlivu podnikové kultury na rozhodování a rozvoj firmy Lafarge cement, a. s.; Analysis of the impact of corporate culture on decision-making and development of Lafarge cement, a. s..
Anotace:
Diplomová práce nese název ,,Analýza vlivu podnikové kultury na rozhodování a rozvoj firmy Lafarge cement, a. s.“. Cílem diplomové práce je analýza současné podnikové kultury Lafarge cement, a. s. a návrh zlepšujících opatření, která povedou k rozvoji firmy. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. První, teoretická část, zpracovaná v kapitolách 1 – 3, vysvětluje pojmy kultura, podniková kultura, podniková …víceAbstract:
The title of this Master's Thesis is "The analysis of the impact of corporate culture on decision-making and development of firm Lafarge Cement, a. s.". The objective of thesis is to analyse the current corporate culture of Lafarge Cement, a. s. and to propose measures which will lead to further development of firm. The thesis is divided into two main parts. The first theoretical part, elaborated in …víceKlíčová slova
Podniková kultura prvky podnikové kultury silná podniková kultura podniková identita podnikový design podniková komunikace produkt Lafarge cement a. s. Corporate culture elements of corporate culture strong corporate culture corporate identity corporate design corporate communication product a. s..
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015
Identifikátor:
http://theses.cz/id/j9zrxm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEČKÁROVÁ, Tereza. \textit{Analýza vlivu podnikové kultury na rozhodování a rozvoj firmy Lafarge cement, a. s.; Analysis of the impact of corporate culture on decision-making and development of Lafarge cement, a. s..}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Masarykův ústav vyšších studií. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/j9zrxm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMagisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
The role of the KPIs in corporate management
Ozan Dundar -
Cross-cultural Management: the Strength of People-oriented Culture in Dynamic Environment
Marina Kim -
Analýza prvků podnikové kultury ve vybraném podniku
Sára Benešová -
Management změn podnikové kultury v konkrétním podniku
Veronika Lysáková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
Michaela Mandátová -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Martina Vítů