Využití umělé inteligence v sociologii – Maciej SMUGALA
Maciej SMUGALA
Bakalářská práce
Využití umělé inteligence v sociologii
Use of artificial intelligence in sociology
Anotace:
Rok 2016 se v mnoha oblastech označuje jako rok umělé inteligence. Mělo by tomu tak být i u sociologie? Cílem této práce je vytvoření souhrnu tvrzení podporujících tématiku důležitosti a relevance využití umělé inteligence jako nástroje v sociologii. Tohoto cíle dosahuje na základě přehledové studie textů věnujících se této tématice. Ukazuje se, že nejvýznamnějším nástrojem ve zpracované literatuře …víceAbstract:
2016 is in many areas known as the year of artificial intelligence. Should it be the same with sociology? The aim of this theses is creating summary of claims supporting topic of importance and relevancy of the use of artificial intelligence as a tool in sociology. This goal is achieved with a literature review on this topic. It shows that the most important tool considered in the chosen literature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Lužný, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SMUGALA, Maciej. Využití umělé inteligence v sociologii. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Sociologie - Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Modelování rozhodovacích sítí
Pavel Šilar -
Hudba a umělá inteligence: analytické schopnosti neuronových sítí
Filip Jebavý -
Vývoj konceptu autorství vlivem umělé inteligence
Laura Goncalvesová -
Umělá inteligence, neuronové sítě a lidský mozek
Kateryna Ushanova -
Využití umělé inteligence pro rozvoj kreativity tvůrčích umělců
Alisa Zubareva -
Budoucnost umělé inteligence v marketingové komunikaci
Alžběta Brožková -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Astrosociologie: Sociologie mezi hvězdami
Veronika Leciánová
Název
Vložil
Vloženo
Práva