Mezinárodní marketingová strategie nealkoholického nápoje Guaraná Antarctica – Zuzana Kochová
Zuzana Kochová
Master's thesis
Mezinárodní marketingová strategie nealkoholického nápoje Guaraná Antarctica
International marketing strategy of soft drink Guaraná Antarctica
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií značky nealkoholických nápojů Guaraná Antarctica. Popisuje marketingovou strategii značky na domácím trhu v Brazílii a vstup značky na mezinárodní trhy. Dále diplomová práce analyzuje tržní příležitosti této značky nápojů s extraktem z guarany v České republice a hodnotí přenos marketingové strategie do českého prostředí. Na základě získaných podkladů …moreAbstract:
The thesis deals with the marketing strategy of Brazilian brand of soft drinks Guaraná Antarctica. Fisrt it describes the brand marketing strategy in the domestic market in Brazil and its entry to international markets. Furthermore the thesis analyzes market opportunities of this brand of drinks with guarana extract in Czech Republic and evaluate the trasfer of marketing strategies to Czech environment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 11. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34006
Thesis defence
- Date of defence: 27. 9. 2012
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Jan Bockstefel
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34006
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
International marketing communication
Dominika Kučerová -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
International Direct Marketing of the selected company
David Kopřiva TEST -
Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
Soe Min Htet -
Mezinárodní marketingová strategie
Karolína Pustková -
Marketingová strategie podniku při vstupu na zahraniční trh
Arina Dremlyukh