Posouzení marketingového mixu Českého vinařství Chrámce – Lucie Lajsznerová
Lucie Lajsznerová
Bakalářská práce
Posouzení marketingového mixu Českého vinařství Chrámce
Marketing Mix Evaluation of Czech Winery Chrámce
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na posouzení marketingového mixu Českého vinařství Chrámce. Teoretická část se zabývá problematikou marketingu, marketingového výzkumu a marketingového mixu obecně. Ve vlastní práci jsou podrobně popsány jednotlivé nástroje marketingového mixu vybraného vinařství. Kvantitativní marketingový výzkum je proveden pomocí on-line dotazníkového šetření, které je určeno výhradně …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on evalution of the marketing mix of Czech winery Chrámce. The theoretical part is focused on problematics of marketing, marketing research and marketing mix in general. The practical part described every individual tool of the marketing mix of Czech winery Chrámce in detail. The quantitative marketing research is execute by on-line survey determinated only for winery …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Čerkasov
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
Kvantitativní marketingový výzkum
Jana Andrášiková -
Marketingový výzkum v právu a praxi
Martin Predný -
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
Nikola Šťastná -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Marketingový výzkum v oblasti B2C trhů
Lucie Guzyová -
Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
Veronika Lajnerová -
Marketingový výzkum v automobilovém průmyslu - optimalizace produktu na základě získaných informací
Anna Mazánková
Název
Vložil
Vloženo
Práva