Propagační program vybrané společnosti – Adam Bařinka
Adam Bařinka
Bachelor's thesis
Propagační program vybrané společnosti
Promotional Scheme of a Chosen Company
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na propagační program firmy Gerych – První svářecí s.r.o. První fáze teoretické části charakterizuje činnost společnosti a její postavení na regionálním trhu. V druhé fázi je definována teorie nástrojů marketingové komunikace, od které se odvíjí analýza současného stavu propagačního programu vybrané společnosti. Praktickou část tvoří souhrn teoretických poznatků a v závěru …viacAbstract:
This bachelor work focuses on promotional programme of Gerych – první svářecí s.r.o. company. First period of the theoretical part describes activities of the company and its regional marketplace situation. In the second period the theory of business marketing communication instruments is defined and from this theory the analysis of current state of promotional programme of chosen company unreels. …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/82833
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Markéta Rolčíková
- Oponent: Kamil Bárta
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBachelor programme / odbor:
Nerostné suroviny / Komerční inženýrství v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová