Marketingová komunikace firmy Emco spol. s r.o. na zahraničních trzích – Lucie Šrámková
Lucie Šrámková
Diplomová práce
Marketingová komunikace firmy Emco spol. s r.o. na zahraničních trzích
Marketing communication of the company Emco spol. s r.o. on foreign markets
Anotace:
Diplomová práce se věnuje online marketingové komunikaci české firmy Emco spol. s r. o. na vybraném zahraničním trhu. Cílem práce bylo zmapovat a vyhodnotit současnou marketingovou komunikaci a následně navrhnout doporučení, jak by firma mohla postupovat v budoucnu. První část práce se zabývá online a offline nástroji komunikačního mixu, sociálními sítěmi a současnými trendy v oblasti online komunikace …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the online marketing communication of the Czech company Emco spol. s r. o. on a selected foreign market. The aim of the thesis was to map and evaluate the current marketing communication and subsequently propose recommendations on how the company could proceed in the future. The first part of the thesis deals with online and offline communication mix tools, social networks …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82897
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Jitka Volfová
- Oponent: Tomáš Sadílek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82897
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
International marketing communication
Dominika Kučerová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Spojené arabské emiráty jako destinace cestovního ruchu se zaměřením na Dubaj
Agáta Balíková -
Možnosti zaměření marketingové komunikace Spojených Arabských Emirátů v ČR jako turistické destinace
Andrea Burkotová