Analýza spotřebitelského chování na trhu kávy – Michaela Klanicová
Michaela Klanicová
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu kávy
Consumer Behaviour Analysis on the Coffee Market
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Analýza spotřebitelského chování na trhu kávy“ je zjistit, jaké chování zákazníci projevují. Analyzovat jejich spotřebitelské a nákupní chování, preference a potřeby. Dále je práce zaměřena na postoje spotřebitelů kávy ke značce Douwe Egberts.Teoretická část je orientována na poznatky týkající se charakteristiky zákazníka a jeho chování. Zahrnuje faktory, které jej ovlivňují …víceAbstract:
The objective of this Bachelor work is „Consumer Behaviour Analysis on the Coffee Market“ to find out customer’s reaction,to analyse their purchasing behavior, preferences and needs. For the research I used consumer behavior towards brand Douwe Egberts.Theoretical part of the work is devoted to characteristics of the consumer which include the process of decision making and satisfaction of the customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80744
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Jana Kyzeková
- Oponent: Martina Hoďáková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Interpretace online spotřebitelského chování z perspektivy neurovědy o spotřebiteli - mezigenerační studie
Anida Krajina -
Spotřebitelského chování generace Z v kontextu rozhodování o výběru hudby
Tomáš Brychta -
Zhodnocení postavení společnosti A.W. spol s r.o. na trhu dle kritérií definujících tržní sílu subjektu
Pavlína Adamcová -
Návrh marketingových aktivit pro firmu Red Bull Česká republika, s.r.o.
Anna Vajčnerová -
Návrh doporučení pro zvýšení zájmu zákazníků o bezobalový prodej
Edita Špičková -
Návrh on-line marketingové strategie pro společnost Fitness assistant s.r.o.
Pavla Ohnišťová -
Inovativní a efektivní nízkorozpočtová marketingová strategie společnosti Léčivé rostliny s. r. o. pro slovenský farmaceutický trh
Hana Pelikánová -
Novodobé nákupní chování zákazníka a jak jej ovlivnit marketingovými aktivitami firmy ITS, s. r. o
Ivan Černík