Bc. Bára Dvorská

Bachelor's thesis

Influencer marketing

Influencer marketing
Anotácia:
Influencer marketing je nezastavitelně se rozšiřující druh marketing, který vznikl v návaznosti na on-line marketing. V této práci bude popsán vývoj marketingu od jeho počátků, přes vznik on-line marketingu, na nějž velmi úzce navazuje influencer marketing a samotní influenceři jako představitelé tohoto nového celosvětového trendu. Cílem této práce je představit co znamená tento pojem a následně pomocí …viac
Abstract:
Influencer marketing is an unstoppably expanding kind of marketing that has developed from online marketing. In this bachelor thesis will be described the development of marketing from its beginnings through the formation of on-line marketing, which is closely linked to influencer marketing and the influencers themselves as representatives of this new global trend. The aim of this thesis is to introduce …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/i3978/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
  • Vedúci: Ing. Jan Mastný
  • Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry (Study in Czech)