Bc. Bára Dvorská
Bachelor's thesis
Influencer marketing
Influencer marketing
Anotácia:
Influencer marketing je nezastavitelně se rozšiřující druh marketing, který vznikl v návaznosti na on-line marketing. V této práci bude popsán vývoj marketingu od jeho počátků, přes vznik on-line marketingu, na nějž velmi úzce navazuje influencer marketing a samotní influenceři jako představitelé tohoto nového celosvětového trendu. Cílem této práce je představit co znamená tento pojem a následně pomocí …viacAbstract:
Influencer marketing is an unstoppably expanding kind of marketing that has developed from online marketing. In this bachelor thesis will be described the development of marketing from its beginnings through the formation of on-line marketing, which is closely linked to influencer marketing and the influencers themselves as representatives of this new global trend. The aim of this thesis is to introduce …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/i3978/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedúci: Ing. Jan Mastný
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry (Study in Czech)
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Strategy of the Company in Terms of New Trends in Nutrition
Iryna Trylis -
New Trends of Business Management in International Environment
Yutong Lei -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
New Trends in Recruitment Strategies
Isabelle Toscani -
Nové trendy marketingu v umění
Ivan Kubál -
Nove trendy v marketingu analyza, moznosti uplatneni v CR
Ondřej MÁČALÍK -
Marketing školy, srovnání po 6 letech, nové trendy
Jaroslav Kresánek -
Nové trendy marketingu vzdělávacích institucích
Filip Mráz