Využití anglicky psaných pohádek při výuce Aj na ZŠ – Pavlína JANEČKOVÁ
Pavlína JANEČKOVÁ
Diplomová práce
Využití anglicky psaných pohádek při výuce Aj na ZŠ
The use of fairy tales in TEFL
Anotace:
Abstrakt Diplomová práce popisuje využití anglicky psané pohádky při výuce anglického jazyka na ZŠ. V úvodní části práce jsou uvedeny důvody, proč zařadit tuto formu výuky na základní školy. Mezi tyto důvody patří např. motivování žáků díky vybočení z běžné a monotónní výuky; fakt, že žáci mají omezené možnosti se setkat se studovaným jazykem a možnost dozvědět se díky čtení cizí literatury i o kultuře …víceAbstract:
The thesis is describing the usage of a written fairytale during English language education at primary school. In the preamble are given reasons why use this form of education in primary school. Between these reasons come for example : student motivation thanks to bypassing the standard and monotone forms of language education ; in fact, students have limited possibilities meeting the given language …víceKlíčová slova
motivace (zájem)Klíčová slova
pohádkaKlíčová slova
jazykové dovednostiKlíčová slova
výzkumKlíčová slova
žáciKlíčová slova
aktivity při hodinách
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2009
Identifikátor:
http://dspace.ujep.cz/dspace/handle/123456789/4478
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 4. 2009
- Vedoucí: Mgr. Jana Pavlíková
- Oponent: Mgr. Kateřina Šteklová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakultahttp://arl.ujep.cz/
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program:
Učitelství pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The Implementation of Communication-Based Activities in the Callan Method
Veronika Krpcová -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová -
Žáci s Aspergerovým syndromem v základních školách v Praze 4
Helena Čamachová -
Jaký pohled na inkluzi mají žáci
Monika Prokešová -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková