Využití anglicky psaných pohádek při výuce Aj na ZŠ – Pavlína JANEČKOVÁ
Pavlína JANEČKOVÁ
Master's thesis
Využití anglicky psaných pohádek při výuce Aj na ZŠ
The use of fairy tales in TEFL
Abstract:
Abstrakt Diplomová práce popisuje využití anglicky psané pohádky při výuce anglického jazyka na ZŠ. V úvodní části práce jsou uvedeny důvody, proč zařadit tuto formu výuky na základní školy. Mezi tyto důvody patří např. motivování žáků díky vybočení z běžné a monotónní výuky; fakt, že žáci mají omezené možnosti se setkat se studovaným jazykem a možnost dozvědět se díky čtení cizí literatury i o kultuře …moreAbstract:
The thesis is describing the usage of a written fairytale during English language education at primary school. In the preamble are given reasons why use this form of education in primary school. Between these reasons come for example : student motivation thanks to bypassing the standard and monotone forms of language education ; in fact, students have limited possibilities meeting the given language …moreKeywords
motivace (zájem)Keywords
pohádkaKeywords
jazykové dovednostiKeywords
výzkumKeywords
žáciKeywords
aktivity při hodinách
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 28. 4. 2009
- Supervisor: Mgr. Jana Pavlíková
- Reader: Mgr. Kateřina Šteklová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANEČKOVÁ, Pavlína. \textit{Využití anglicky psaných pohádek při výuce Aj na ZŠ}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2009. Available from: https://theses.cz/id/jbogef/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakultahttp://arl.ujep.cz/
University Jana Evangelisty Purkyně
Pedagogická fakultaMaster programme:
Primary School Teacher Education
Theses on a related topic
-
Kreativní aktivity jako motivační prvek při výuce anglického jazyka
Nikola JANČIOVÁ -
The Implementation of Communication-Based Activities in the Callan Method
Veronika Krpcová -
Jazykové dovednosti a jazykové prostředky; jejich rozvoj ve výuce NJ na 1. stupni ZŠ
Ludmila Jakubíková -
Extensive Reading Activities at the Basic School
Henrieta Furiková -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová -
Žáci s Aspergerovým syndromem v základních školách v Praze 4
Helena Čamachová