Faktory ovlivňující prodejnost potravinářských výrobků – Anna Vejběrová
Anna Vejběrová
Diplomová práce
Faktory ovlivňující prodejnost potravinářských výrobků
Factors Affecting the Marketability of Food Products
Anotace:
Diplomová práce zkoumá faktory ovlivňující prodejnost potravinářských výrobků. Za pomoci dotazníkového šetření bylo zjišťováno, které faktory nejčastěji přispívají k rozhodnutí o koupi potravinového produktu. Mezi zkoumanými faktory byli kvalita, cena, značka a obal. Z výsledků práce je patrné, že je spotřebitel při nákupu nejvíce ovlivňován kvalitou produktu spolu s cenou, která stále zůstává velmi …víceAbstract:
This thesis examines the factors affecting the marketability of food products. With the help of the questionnaire it was examined which factors most contribute to the decision to purchase a food product. Among the factors examined were quality, price, brand and packaging. The results of this work indicate that during shopping the consumer is affected the most by quality of product and by price, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Andrea Smejtková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Technická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Technická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Zemědělská specializace / Obchod a podnikání s technikou
Práce na příbuzné téma
-
Kvalita života seniorů v domovech pro seniory
Andrej HREŠAN -
Obal jako manipulátor spotřebitele pro nákup zboží
Nikita Novitskiy -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Daniela Hrdličková -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Ester Jagobová -
Algoritmus pro konvexní obal v dimenzi 3
Lívia Moncoľová -
Obal ako súčasť corporate identity a jeho analýza u produktu Horalky značky Sedita
Michaela Bernátová -
NÁVRH A GRAFICKÉ ŘEŠENÍ OBALU, PROPAGAČNÍCH TISKOVIN A UŽIVATELSKÉ PŘÍRUČKY PRODUKTU NA ZÁKLADĚ VLASTNÍHO VÝBĚRU ekologický obal
Anna DANIŠOVÁ -
Plastový obal jako součást osobního prostoru
Aneta OLŠAROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses jbszym jbszym/2
2. 4. 2017