Bc. Jitka Peksová
Master's thesis
Experiment v marketingovém výzkumu
Experiment in marketing research
Abstract:
Diplomová práce na téma „Experiment v marketingovém výzkumu" je členěna do dvou částí. V první, teoretické části jsou obecně charakterizovány pojmy jako věda a výzkum, včetně vědecké teorie. Dále je věnována problematice marketingového výzkumu, který představuje v historickém kontextu a zmiňuje některé zásadní změny na počátku 21. století. Dále uvádí hlavní metody a techniky sběru dat, které postupně …moreAbstract:
The diploma thesis is divided into two parts. The first theoretical part deals with the concepts of science and research including scientific theory. Further, the issues of marketing research are introduced in historical context and some major changes from the beginning of 21st century are mentioned. It also describes the methods and techniques of data gathering and experiment and their use in marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/lm4df/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2016
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Využití metody focus group v marketingovém výzkumu
Lucie Šebková -
Význam a metody marketingového výzkumu v České pojišťovně
Klára Jelínková -
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky
Tereza Kvášová -
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky/pojišťovny
Tereza Míková -
Nové trendy marketingového výzkumu. Analýza metod marketingového výzkumu rezidentních zákazníků společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Miroslav Běloch -
Pokročilé statistické metody v marketingovém výzkumu
Petr Sladký -
Vícerozměrné statistické metody v marketingovém průzkumu
Zuzana Němcová -
Metodologie a metody výzkumu marketingové komunikace
Kristýna Mrkvová