Advising in Language Learning: Professional Development of Advisers – Bc. et Bc. Tomáš Andrášik
Bc. et Bc. Tomáš Andrášik
Diplomová práce
Advising in Language Learning: Professional Development of Advisers
Advising in Language Learning: Professional Development of Advisers
Anotace:
Anotace diplomové práce: Poradenství v jazykovém vzdělávání: profesní rozvoj poradců v jazykovém vzdělávání. Tato diplomová práce se zabývá poradenstvím v jazykovém vzdělávání a možnostmi profesního rozvoje poradců. V první části je definováno poradenství v jazykovém vzdělávání, jeho teoretické ukotvení a základní prvky, jimiž je poradenský proces dle současných výzkumů tvořen. Druhá část je věnována …víceAbstract:
Abstract of Diploma Thesis, submitted on 20 April 2014: Advising in Language Learning: Professional Development of Advisers The diploma thesis aims to explore advising in language learning and the professional development of advisers in language learning. The first part of the thesis introduces advising in language learning in general, position of advising in language learning as a professional practice …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zt6ik/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Developing Autonomy in English Language Learners through the Use of Information and Communication Technologies
Zdeněk Luňák -
Advising in Language Learning: Advising tools
Adam Zeisek -
Advising in Language Learning in a Classroom Context.
Petra Garay -
Students’ Autonomy: Developing individual learning plans at secondary school
Adam Zeisek -
Learning to Learn in Year 8
Lucie Melichárková -
Language Advising of an English Teacher Helping Young Learners Develop their Learning Strategies and Facilitate the Process of Studying English Vocabulary
Karla Klečková -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Incorporating drama into foreign language teaching
Aneta Tomšíková