Finančná gramotnosť na českých a slovenských stredných školách – Bc. Marek Klein
Bc. Marek Klein
Bakalářská práce
Finančná gramotnosť na českých a slovenských stredných školách
Financial literacy in Czech and Slovak high schools
Abstract:
Subject of bachelor thesis Financial literacy in Czech and Slovak high schools is to define notion of financial literacy and financial literal behavior. Next goal is to find out by questionnaire survey level of financial literacy in Czech and Slovak high schools, compare and analyze outcomes of this questionnaire survey.Abstract:
Predmetom bakalárskej práce Finančná gramotnosť na českých a slovenských stredných školách je zadefinovať si pojem finančná gramotnosť a finančne gramotné správanie. Ďalej zistiť dotazníkovým šetrením úroveň finančnej gramotnosti na českých a slovenských stredných školách, porovnať a analyzovať výsledky tohto dotazníkového šetrenia.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tkcw7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Martin Svoboda, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Bc. Bohuslava Doláková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Finanční gramotnost studentů středních škol v České republice a Slovenské republice
Tomáš Pavlíček -
Finanční gramotnost na 2. stupni základních škol
Romana Gajdošová -
Finanční gramotnost na 2. stupni ZŠ s využitím aktivizujících metod
Alena KUBAČÁKOVÁ -
Finančná gramotnosť na českých a slovenských vysokých školách
Tamara Lebánková -
Finančná gramotnosť v regiónoch s vysokou mierou nezamestnanosti
Richard Hajdúk -
Finančná gramotnosť študentov vysokých škôl
Judita Ivančová -
Finančná gramotnosť obyvateľstva
Monika Kuperová -
Effective Strategies for Integrating Media Literacy Education into English Language Teaching
Markéta Šebestová