Renata Wiesnerová

Master's thesis

Postavení značky AB na českém trhu elektroniky a její marketingová strategie

Position of the brand AB on czech market with electronics and it's marketing strategy
Abstract:
Tato práce se zabývá analýzou marketingové strategie a aktivit značky AB, která je součástí velkoobchodu s elektronickým zbožím K+B Progres, a.s. Řízení značky má na starost tzv. importní oddělení, které se však již věnuje i exportním aktivitám. Práce je zaměřena na portfolio malé spotřební elektroniky. Firma zboží nevyrábí, ale obchoduje s ním. Autorka práce zkoumá stávající marketingové aktivity …more
Abstract:
This thesis deals with the analysis of the marketing strategy and activities of the AB brand, which is part of the K + B Progres, a.s. Brand management is in charge of the so-called Import Department, which is already engaged in export activities. The work is focused on the portfolio of small consumer electronics. The company does not produce the goods but trades with it. The author of the thesis explores …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 2. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2017
  • Supervisor: Miroslava Zamykalová
  • Reader: Tomáš Němeček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68839