Postavení značky AB na českém trhu elektroniky a její marketingová strategie – Renata Wiesnerová
Renata Wiesnerová
Diplomová práce
Postavení značky AB na českém trhu elektroniky a její marketingová strategie
Position of the brand AB on czech market with electronics and it's marketing strategy
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou marketingové strategie a aktivit značky AB, která je součástí velkoobchodu s elektronickým zbožím K+B Progres, a.s. Řízení značky má na starost tzv. importní oddělení, které se však již věnuje i exportním aktivitám. Práce je zaměřena na portfolio malé spotřební elektroniky. Firma zboží nevyrábí, ale obchoduje s ním. Autorka práce zkoumá stávající marketingové aktivity …víceAbstract:
This thesis deals with the analysis of the marketing strategy and activities of the AB brand, which is part of the K + B Progres, a.s. Brand management is in charge of the so-called Import Department, which is already engaged in export activities. The work is focused on the portfolio of small consumer electronics. The company does not produce the goods but trades with it. The author of the thesis explores …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68839
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Tomáš Němeček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68839
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Návrh strategie malého a středního podniku v oblasti spotřební elektroniky
Miroslav Švancara -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Vampolová -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová