Renata Wiesnerová

Diplomová práce

Postavení značky AB na českém trhu elektroniky a její marketingová strategie

Position of the brand AB on czech market with electronics and it's marketing strategy
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou marketingové strategie a aktivit značky AB, která je součástí velkoobchodu s elektronickým zbožím K+B Progres, a.s. Řízení značky má na starost tzv. importní oddělení, které se však již věnuje i exportním aktivitám. Práce je zaměřena na portfolio malé spotřební elektroniky. Firma zboží nevyrábí, ale obchoduje s ním. Autorka práce zkoumá stávající marketingové aktivity …více
Abstract:
This thesis deals with the analysis of the marketing strategy and activities of the AB brand, which is part of the K + B Progres, a.s. Brand management is in charge of the so-called Import Department, which is already engaged in export activities. The work is focused on the portfolio of small consumer electronics. The company does not produce the goods but trades with it. The author of the thesis explores …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Tomáš Němeček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68839

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod