Veronika Pláničková

Diplomová práce

Marketingové vyhodnocení alternativního festivalu Utopije

The evalution of success of Utopije festival
Anotace:
Event marketing patří mezi moderní formy marketingu a vytváří velmi efektivní nástroj, jak docílit větší propagace společnosti nebo jak přilákat nové či si udržet stávající zákazníky/návštěvníky, kteří si je budou pamatovat díky nevšednímu zážitku, který jim event poskytne. Teoretická část se zabývá vymezením pojmu event marketing včetně jeho výhod a nevýhod, jeho druhů a jednotlivých fází plánování …více
Abstract:
Event marketing is one of the modern forms of marketing. It creates a very effective tool for achieving greater company’s promotion and attracting new or retaining existing customers who will remember them thanks to the extraordinary experience, that the event will provide. The theoretical part deals with the definition of the concept of event marketing including its advantages and disadvantages, and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2022
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Simona Králová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85292