Marketingové vyhodnocení alternativního festivalu Utopije – Veronika Pláničková
Veronika Pláničková
Diplomová práce
Marketingové vyhodnocení alternativního festivalu Utopije
The evalution of success of Utopije festival
Anotace:
Event marketing patří mezi moderní formy marketingu a vytváří velmi efektivní nástroj, jak docílit větší propagace společnosti nebo jak přilákat nové či si udržet stávající zákazníky/návštěvníky, kteří si je budou pamatovat díky nevšednímu zážitku, který jim event poskytne. Teoretická část se zabývá vymezením pojmu event marketing včetně jeho výhod a nevýhod, jeho druhů a jednotlivých fází plánování …víceAbstract:
Event marketing is one of the modern forms of marketing. It creates a very effective tool for achieving greater company’s promotion and attracting new or retaining existing customers who will remember them thanks to the extraordinary experience, that the event will provide. The theoretical part deals with the definition of the concept of event marketing including its advantages and disadvantages, and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85292
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2022
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Simona Králová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85292
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing, Konference design & marketing
Ondřej Běnek -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Adam Steger -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová