Michaela VÍTEK MĚSÍČKOVÁ

Diplomová práce

Metody stanovení hodnoty zákazníka ve společnosti Bosch Rexroth, spol. s r.o.

Methods of customer value quantification in the company Bosch Rexroth, spol. s r.o.
Anotace:
Tématem diplomové práce jsou metody stanovení hodnoty zákazníka pro společnost Bosch Rexroth, spol. s r.o. Teoretická část je zaměřena především na vysvětlení základních pojmů souvisejících s problematikou hodnoty zákazníka a CRM (Customer Relationship Management). Odbor-ná literatura není v definici hodnoty zákazníka jednotná. V práci bude hodnota zákazníka vnímána vždy z pohledu společnosti. Dále …více
Abstract:
Main theme of the Diploma thesis are methods of customer value quantification for the company Bosch Rexroth, spol. s r.o. The theoretical part is targeted mainly to the explanation of basic definitions concerning the questions of customer value and CRM (Customer Relationship Management). Accor-ding to the professional publications the customer value is not defined clearly. Customer value in the thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor: 21981

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VÍTEK MĚSÍČKOVÁ, Michaela. Metody stanovení hodnoty zákazníka ve společnosti Bosch Rexroth, spol. s r.o.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing