Metody stanovení hodnoty zákazníka ve společnosti Bosch Rexroth, spol. s r.o. – Michaela VÍTEK MĚSÍČKOVÁ
Michaela VÍTEK MĚSÍČKOVÁ
Diplomová práce
Metody stanovení hodnoty zákazníka ve společnosti Bosch Rexroth, spol. s r.o.
Methods of customer value quantification in the company Bosch Rexroth, spol. s r.o.
Anotace:
Tématem diplomové práce jsou metody stanovení hodnoty zákazníka pro společnost Bosch Rexroth, spol. s r.o. Teoretická část je zaměřena především na vysvětlení základních pojmů souvisejících s problematikou hodnoty zákazníka a CRM (Customer Relationship Management). Odbor-ná literatura není v definici hodnoty zákazníka jednotná. V práci bude hodnota zákazníka vnímána vždy z pohledu společnosti. Dále …víceAbstract:
Main theme of the Diploma thesis are methods of customer value quantification for the company Bosch Rexroth, spol. s r.o. The theoretical part is targeted mainly to the explanation of basic definitions concerning the questions of customer value and CRM (Customer Relationship Management). Accor-ding to the professional publications the customer value is not defined clearly. Customer value in the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
21981
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÍTEK MĚSÍČKOVÁ, Michaela. \textit{Metody stanovení hodnoty zákazníka ve společnosti Bosch Rexroth, spol. s r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/jd53rr/.
Jak správně citovat práci
VÍTEK MĚSÍČKOVÁ, Michaela. Metody stanovení hodnoty zákazníka ve společnosti Bosch Rexroth, spol. s r.o.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Model zákaznické segmentace e-shopu
Kristýna Koubová -
Segmentace zákazníků pro nastavení diferencovaného přístupu k nim
Martina Doležalová -
Hodnota zákazníka jako podklad pro segmentaci a targeting ve vybrané společnosti
Pavlína Kubů -
Segmentace zákazníků ve společnosti Košík.cz
Veronika Sýkorová -
Segmentace zákazníků shlukovou analýzou pro marketingové účely
Marek Vocílka -
Význam segmentace pro efektivní péči o zákazníka
Eva Stejskalová -
Segmentace zákazníků firmy Hervis sport a móda, s. r. o.
Jan ŘADA -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová