Povědomí o fairtradových produktech ve vybraném řetězci – Eva STRAKOVÁ
Eva STRAKOVÁ
Bachelor's thesis
Povědomí o fairtradových produktech ve vybraném řetězci
The awareness of fairtrade products in the selected retail chain
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá fairtradovými produkty v konkrétním obchodním řetězci. Hlavním cílem je průzkum o povědomí fairtradových produktech v maloobchodním řetězci Kaufland. Práce pojednává o důležitosti významu konceptu Fairtrade, rozpoznáváním fairtradových produktů a o důvodech rozšíření mezi povědomí spotřebitelů. Dále je zaměřena na marketingový výzkum. Data jsou získána prostřednictví dotazníkového …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with Fairtrade products in a specific retail chain. The main goal is a survey on the awareness of Fairtrade products in the retail chain Kaufland. The work discusses the importance of the Fairtrade concept, the recognition of Fairtrade products and the reasons for the spread among consumer awareness. It is also focused on marketing research. The data are obtained through a …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Šalamoun
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STRAKOVÁ, Eva. Povědomí o fairtradových produktech ve vybraném řetězci. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
Marketingový výzkum spotřebitelů kávy společnosti Mamacoffee
Daniel Kádner -
Marketingový výzkum
Dana Kammererová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Marketingový výzkum na trhu bezlaktózových potravin
Vadim Chechelnytskyi -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Marketingový výzkum spotřebitelů
Olga Súkeníková
Názov
Vložil
Vložené
Práva