Povědomí o fairtradových produktech ve vybraném řetězci – Eva STRAKOVÁ
Eva STRAKOVÁ
Bachelor's thesis
Povědomí o fairtradových produktech ve vybraném řetězci
The awareness of fairtrade products in the selected retail chain
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá fairtradovými produkty v konkrétním obchodním řetězci. Hlavním cílem je průzkum o povědomí fairtradových produktech v maloobchodním řetězci Kaufland. Práce pojednává o důležitosti významu konceptu Fairtrade, rozpoznáváním fairtradových produktů a o důvodech rozšíření mezi povědomí spotřebitelů. Dále je zaměřena na marketingový výzkum. Data jsou získána prostřednictví dotazníkového …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with Fairtrade products in a specific retail chain. The main goal is a survey on the awareness of Fairtrade products in the retail chain Kaufland. The work discusses the importance of the Fairtrade concept, the recognition of Fairtrade products and the reasons for the spread among consumer awareness. It is also focused on marketing research. The data are obtained through a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Šalamoun
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STRAKOVÁ, Eva. \textit{Povědomí o fairtradových produktech ve vybraném řetězci}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/jd6ieb/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
STRAKOVÁ, Eva. Povědomí o fairtradových produktech ve vybraném řetězci. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
Marketingový výzkum spotřebitelů kávy společnosti Mamacoffee
Daniel Kádner -
Marketingový výzkum
Dana Kammererová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Marketingový výzkum spotřebitelů
Olga Súkeníková -
Marketingový výzkum spokojenosti spotřebitelů obchodního centra Avion Shopping Park Ostrava
Ivana Jařabáčová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights