Návrh komunikačního plánu vybrané společnosti – Bc. Štěpán Jeníček
Bc. Štěpán Jeníček
Bakalářská práce
Návrh komunikačního plánu vybrané společnosti
Proposal of Communication Plan of Selected Company
Anotace:
Bakalářská práce popisuje a analyzuje český knižní trh jako celek z hlediska struktury tohoto trhu a objemu knižní produkce. Dále analyzuje vybrané nakladatelské subjekty působící na tomto trhu. Na základě analýzy a porovnání jejich marketingových a komunikačních aktivit, včetně finančních výsledků, hlavních konkurentů je pro zvýšení konkurenceschopnosti vydavatelství ANAG navržen komunikační plán …víceAbstract:
This Bachelor thesis describes and analysis the Czech book market as a whole, its structure as well as its books production volume. Further this thesis analyses selected publishing entities operating in that market. On the basis of the analyses and comparison of the marketing and communication activities, including financial results of their major competitors, the communication plan of the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/xofp6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Communication campaign of the firm
Aditi Baindur -
A Facebook Marketing Communication Plan for Luha Reality
Jakub Adámek -
Online communication plan for a company doing businness in the flower product category
Marek Barva -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Evaluation of Marketing Communication
Vasilisa Shulpina -
Komunikační mix značky Meggle na českém trhu
Lenka Ratajová -
Marketingová komunikace a mediální mix vybrané sportovní akce
Tomáš Leixner