Bc. Štěpán Jeníček

Bakalářská práce

Návrh komunikačního plánu vybrané společnosti

Proposal of Communication Plan of Selected Company
Anotace:
Bakalářská práce popisuje a analyzuje český knižní trh jako celek z hlediska struktury tohoto trhu a objemu knižní produkce. Dále analyzuje vybrané nakladatelské subjekty působící na tomto trhu. Na základě analýzy a porovnání jejich marketingových a komunikačních aktivit, včetně finančních výsledků, hlavních konkurentů je pro zvýšení konkurenceschopnosti vydavatelství ANAG navržen komunikační plán …více
Abstract:
This Bachelor thesis describes and analysis the Czech book market as a whole, its structure as well as its books production volume. Further this thesis analyses selected publishing entities operating in that market. On the basis of the analyses and comparison of the marketing and communication activities, including financial results of their major competitors, the communication plan of the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
  • Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání