Angažmá mediálních osobností ve vysoké politice za hnutí ANO 2011 – Lenka SKRZECZKOVÁ
Lenka SKRZECZKOVÁ
Bakalářská práce
Angažmá mediálních osobností ve vysoké politice za hnutí ANO 2011
The engagement of media personalities in Czech politics, concretely of movement ANO 2011 from election period 2017
Anotace:
Tato bakalářská práce porovnává tři názory bývalých mediálních osobností, kteří momentálně působí ve vysoké politice za hnutí ANO 2011. Práce má za cíl ukázat proč mediální osobnosti vstupují do vysoké politiky. Zaměřila jsem se také na to, jak se s odstupem času, již jako politici, dívají na mediální svět. K vypracování jsem zvolila metodu kvalitativního výzkumu a techniku polostrukturovaných rozhovorů …víceAbstract:
The bachelor thesis compares three opinions of former media personalities, who are currently in politics under the ANO 2011 movement. The thesis aims to show why media personalities enter high politics. I also focused on how they perceive the media world, being politicians now. For developing the thesis, I chose qualitative analysis method and the technique of semi-structured interviews with selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Karel Páral
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SKRZECZKOVÁ, Lenka. Angažmá mediálních osobností ve vysoké politice za hnutí ANO 2011. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
ANO 2011 a Green Deal: Analýza přístupu hnutí ANO 2011 ke Green Dealu ve vládním a opozičním období
Nikol JANÍKOVÁ -
Prostorová analýza volební podpory hnutí ANO 2011 ve sněmovních volbách 2013, 2017 a 2021
Petra HOVORKOVÁ -
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
Adam Krutský -
Analýza kandidátních listin hnutí ANO 2011 pro komunální volby 2014 (případová studie)
Lukáš Žmolík -
Vznik a vývoj hnutí ANO2011: srovnání celostátní a lokální úrovně
Jakub Bartuška -
Politický marketing hnutí ANO 2011 ve volbách do PS PČS 2017
Eliška Procházková -
Nespokojení? Motivace členů ANO2011 pro vstup do politického hnutí, jejich aktivita, spokojenost uvnitř hnutí a politické postoje.
Tereza Hašková -
Vzestup Andreje Babiše a politického hnutí ANO v letech 2011-2014
Anna KŘEPELOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva