Bc. Markéta Vaněčková

Bachelor's thesis

Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky

The marketing situation analysis of the selected retail chain
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové strategie maloobchodní jednotky se sídlem v Roudnici nad Labem. Cílem bakalářské práce je charakterizovat vlivy vnějšího a vnitřního prostředí na zvolenou maloobchodní jednotku, analyzovat pomocí vhodných metod jejich vliv a vyhodnotit současnou strategii. Na základě zjištěných výsledků navrhnout doporučení ke změnám strategie. Dle výroční zprávy …more
Abstract:
Bachelor thesis is focused on the analysis of marketing strategies retail units located in the Roudnice nad Labem. The aim of this thesis is to characterize the effects of external and internal environment of the selected retail unit, using appropriate methods to analyse their impact and evaluate the current strategy. The findings suggest recommendations to change strategy. According to the annual …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Lukáš Kučera
  • Reader: Ing. Jana Ochotná

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích