Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky – Bc. Markéta Vaněčková
Bc. Markéta Vaněčková
Bachelor's thesis
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
The marketing situation analysis of the selected retail chain
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové strategie maloobchodní jednotky se sídlem v Roudnici nad Labem. Cílem bakalářské práce je charakterizovat vlivy vnějšího a vnitřního prostředí na zvolenou maloobchodní jednotku, analyzovat pomocí vhodných metod jejich vliv a vyhodnotit současnou strategii. Na základě zjištěných výsledků navrhnout doporučení ke změnám strategie. Dle výroční zprávy …moreAbstract:
Bachelor thesis is focused on the analysis of marketing strategies retail units located in the Roudnice nad Labem. The aim of this thesis is to characterize the effects of external and internal environment of the selected retail unit, using appropriate methods to analyse their impact and evaluate the current strategy. The findings suggest recommendations to change strategy. According to the annual …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/eif2k/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Lukáš Kučera
- Reader: Ing. Jana Ochotná
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VANĚČKOVÁ, Markéta. \textit{Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/je20d9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Valeriya Sementsova -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Vyhodnocení vnitřního a vnějšího prostředí u zvolené firmy s určením hlavního strategického cíle
Soňa Krivdová -
A Competitiveness Analysis of Škoda Karoq
Lenka Trávníčková -
A Competitiveness Analysis of Škoda Auto a.s.
Lenka Trávníčková