Ekaterina Khudyakova

Bachelor's thesis

Instagram jako marketingový nástroj podpory cestovního ruchu

Instagram as a marketing tool to support tourism
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním sociální sítě Instagram jako marketingového nástroje podpory cestovního ruchu. Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit přínos sociální sítě Instagram jako marketingového nástroje nejen pro spotřebitele, ale i pro samotné cestovní organizace. Dalším cílem je zjistit, na základě čeho se zákazníci rozhodují o konkrétních cestovních službách a dozvědět se, na čem …more
Abstract:
This thesis studies the social network Instagram as a marketing tool to support tourism. The main goal of the bachelor thesis is to evaluate the benefits of the Instagram as a marketing tool not only for consumers, but also for the travel organizations. Another goal is to find out how customers make purchase decision in tourism and to figure out on what factors the cooperation between travel service …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2022
  • Supervisor: Zuzana Kvítková
  • Reader: Martin Vaško

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85905