Psychologické aspekty nácviku sociálních dovedností dětí s PAS ve školním prostředí – Klára TYLICHOVÁ
Klára TYLICHOVÁ
Bakalářská práce
Psychologické aspekty nácviku sociálních dovedností dětí s PAS ve školním prostředí
Psychological aspects of social skills practice among children with PAS in a school environment
Anotace:
Cílem bakalářské práce je přiblížit psychologické aspekty nácviku sociálních dovedností a sebeobsluhy dětí s PAS s ohledem na zkušenosti pedagogických pracovníků. Bakalářská práce se věnuje problematice nácviku a rozvoje sociálních dovedností dětí s PAS ve školním prostředí. Teoretická část práce je rozdělena do tří kapitol, které zahrnují charakteristiku poruch autistického spektra včetně přehledu …víceAbstract:
The aim of this bachelors thesis is to describe the psychological aspects of social skill practice and self-service of children with PAS in regards to the pedagogical worker's experience. The thesis is focused on the issue of practice and development of social skills of children with PAS in a school environment.The theoretical part of this thesis is separated in three chapters which include the characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Josef Kundrát, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TYLICHOVÁ, Klára. Psychologické aspekty nácviku sociálních dovedností dětí s PAS ve školním prostředí. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová