Muzikoterapie u dětí s poruchami autistického spektra – Lucie Rýznarová
Lucie Rýznarová
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Muzikoterapie u dětí s poruchami autistického spektra
Abstract:
Tato absolventská práce se věnuje vlivu muzikoterapie na děti s poruchou autistického spektra. Teoretická část je koncipována do dvou základních bloků. První část se věnuje zpracování základních informací o poruchách autistické spektra, kde je hlavní důraz kladen na charakteristiku dětského autismu a atypického autismu. Druhý blok teoretické části se věnuje muzikoterapii; základnímu vymezení pojmu …moreAbstract:
This thesis is devoted to the effect of music therapy on children with autism spectrum disorder. The theoretical part is conceived into two basic blocks. The first part is about processing basic information about autism spectrum disorders, where the main focus is on the characteristics of childhood autism and atypical autism. The second block of the theoretical part is devoted to music therapy; basic …moreKeywords
Porucha autistického spektra autismus porucha vývojová porucha atypický autismus muzikoterapie hudba relaxace improvizace interpretace kompozice poslech Autism spectrum disorders autism disorder developmental disorder atypical autism music therapy music relaxation improvisation interpretation composition listening
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2022
Identifier:
https://is.jabok.cz/th/hawya/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2022
- Supervisor: Jana Zajícová
- Reader: RNDr. Mgr. Ivana Čihánková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologickáJabok - Institute of Social Pedagogy and Theology
vyšší odborný program / field:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie
Theses on a related topic
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Surfaces of (Post)postmodernism: David Foster Wallace and Autism Spectrum Disorders
Krištof Anetta -
The Attitudes of Social Workers in Kerala to Complementary and Alternative Interventions for Children with Autism Spectrum Disorders
Tomáš Hudec -
Autismus a překlad
Kateřina ŠTANCOVÁ -
Pervazivní vývojové poruchy. Autismus v teorii a praxi.
Jana Dobešová -
Muzikoterapia ako edukačný nástroj
Terézia Vindišová -
Sylva Lacinová pro sídliště Brno-Kohoutovice: vznik a realizace soch Hudba a Hudba z Kosmu
Eliška Hudáková -
My jsme hudba a hudba jsme my: Jak může zasahovat život onlife do našich identit, případová studie služby Spotify
Barbora Jurašková