Martina Boroňová

Diplomová práce

Marketingová strategie malé firmy

Marketing Strategy of a Small Company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vypracování jednotné komunikační strategie Mortimer English Club Praha 4, pobočky franchisové jazykové školy, která poskytuje kurzy anglického jazyka pro děti a dospělé. Práce je tvořena dvěma částmi, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá procesem tvorby strategie firmy vedoucí k naplnění podnikových cílů s využitím informací získaných situační analýzou …více
Abstract:
The thesis is focused on developing a common communication strategy of Mortimer English Club Praha 4, a branch of a franchise language school that provides English courses for children and adults. The thesis consists of two parts, a theoretical one and a practical one. The theoretical part deals with the process of developing the company's strategy that would lead to the fulfillment of business objectives …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Zdeněk Kusovský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41498