Marketingová strategie malé firmy – Martina Boroňová
Martina Boroňová
Diplomová práce
Marketingová strategie malé firmy
Marketing Strategy of a Small Company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vypracování jednotné komunikační strategie Mortimer English Club Praha 4, pobočky franchisové jazykové školy, která poskytuje kurzy anglického jazyka pro děti a dospělé. Práce je tvořena dvěma částmi, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá procesem tvorby strategie firmy vedoucí k naplnění podnikových cílů s využitím informací získaných situační analýzou …víceAbstract:
The thesis is focused on developing a common communication strategy of Mortimer English Club Praha 4, a branch of a franchise language school that provides English courses for children and adults. The thesis consists of two parts, a theoretical one and a practical one. The theoretical part deals with the process of developing the company's strategy that would lead to the fulfillment of business objectives …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41498
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Zdeněk Kusovský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41498
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Influncers contribution to marketing strategy of E-sport company: the case of Riot games, Inc
Filip Kolacia -
Effect of the PESTELE Factors on the Marketing Strategy of the FMCG Sector in India
Neelkumar Kapashi -
Marketing strategy of the brand United Colors of Benetton aiming at generation Z
Terézia Čížiková -
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia