Havlíková Havlíková

Bachelor's thesis

Vliv pandemie COVID-19 na nákupní chování zákazníků vybrané firmy

The impact of the COVID-19 pandemic on the shopping behavior of customers of a selected company
Abstract:
Pandemie COVID-19 zasáhla všechny obory lidské činnosti. Z toho důvodu docházelo u lidí ke změnám zavedených zvyklostí. Předmětem zpracování závěrečné práce je zkoumání změn nákupního chování spotřebitele během pandemie COVID-19. První část závěrečné práce je věnována literární rešerši a následné syntéze poznatků o nákupním chování spotřebitele, typech a projevech krizových situací. Ve druhé části …more
Abstract:
The COVID-19 pandemic has affected wide range of human’s activities. As a result, people’s daily routine has changed. The final work examines changes in consumer shopping behavior during the COVID-19 pandemic. This final work begins with literary research and a synthesis of knowledge, based on consumer behavior, types and manifestations of crisis situations. The results of the questionnaire survey …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2022
  • Supervisor: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Bc. Dagmar Kostrhůnová, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.