Bc. Jana Žákovčíková, MBA

Master's thesis

Vývoj nativní reklamy ve vydavatelství Czech News Center

Development of native advertising in the Czech News Center publishing house
Abstract:
Diplomová práce se zabývá nativní reklamou v oblasti internetové komunikace a jejím uplatněním v online marketingu. Teoretické poznatky jsou využité v analytické části práce, kde se věnuji etice a chování Čechů na internetu, procesu plánování internetových kampaní a nativní reklamě. Ve výzkumné části pak mapují psychologii v reklamě, zkoumám povědomí o nativní reklamě v České Republice, analyzuji její …more
Abstract:
The diploma thesis deals with native advertising in the field of internet communication and its application in online marketing. Theoretical knowledge are used in the analytical part of the work, where I deal with the ethics and behavior of Czechs on the Internet, the process of planning Internet campaigns and native advertising. In the research part I map psychology in advertising, I examine the awareness …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2022
  • Supervisor: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
  • Reader: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová a ekonomická

Institute of Hospitality Management and Economics

Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing Management in Hospitality and Tourism Industry