Public Relations v Technickém muzeu v Brně – Bc. Vian El-Talabani
Bc. Vian El-Talabani
Bachelor's thesis
Public Relations v Technickém muzeu v Brně
Public Relations of the Technical Museum of Brno
Abstract:
Cílem této práce je zmapovat a částečně analyzovat metody a rozsah Public relations (práce s veřejností) v Technickém muzeu v Brně. Nejedná se o analýzu marketingu TMB, ani o souhrn hodnocení produktu, který tato kulturní instituce veřejnosti nabízí. Práce mapuje současný stav jednotlivých komunikačních kanálů a zamýšlí se nad jejich dalšími možnosti využití. Pro teoretickou i praktickou část bakalářské …moreAbstract:
The aim of this work is to examine and partly analyze the methods and extent of Public Relations at the Technical Museum of Brno. This is not a marketing analysis by TMB, neither a summary of the product reviews, which these cultural institutions publicly offer. The work deals with the current status of each communication channel, and offers assumptions about its further possibilities of utilization …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 12. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/t9eww/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 2. 2013
- Supervisor: Mgr. Klára Havlíčková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Historical Sciences / Museology
Theses on a related topic
-
Návrh Public Relations pro společnost ŠKODA PARS a.s. (skupina ŠKODA GROUP)
Zdeněk Šlésinger -
Public relations hokejového týmu Sparta Praha
David Vořechovský -
Zhodnocení přínosů public relations vybrané nestátní neziskové organizace v České republice
Barbora Valentová -
Zhodnocení efektivnosti přínosů a nákladů public relations aktivit realitního portálu
Jakub Vlček -
Public relations neziskové organizace
Monika Křivková -
Analýza public relations studentské organizace AIESEC
Tomáš Verner -
Public relations vybrané firmy
Františka Kařízková -
Public relations vybraného podniku
Alena Treperová