Analýza uplatnění regionální značky Prácheňsko – Bc. Monika NIKRMAJEROVÁ
Bc. Monika NIKRMAJEROVÁ
Master's thesis
Analýza uplatnění regionální značky Prácheňsko
Analysis of Application of the Regional Brand Prácheňsko
Abstract:
Předmětem diplomové práce je vyhodnotit uplatnění regionální značky Prácheňsko. Úvodní část obsahuje regionální značení po celé České republice. Další část se zabývá projektem ?Zavedení regionální značky Prácheňsko? a samotné značky PRÁCHEŇSKO ? regionální produkt?. Hlavní část tvoří dotazníkové šetření na akcích pořádaných místní akční skupinou. Na základě zjištěných primárních a sekundárních dat …moreAbstract:
The subject of this thesis is to evaluate the regional brand name Prácheňsko. The exordium contains the regional labelling valid throughout the Czech Republic. The following section is focused on the topic of the implementation of the regional brand name ´Prácheňsko´ and the single brand name ´Prácheňsko ? the regional product ?´. The main part of the following thesis comprises the questionnaire survey …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012
Accessible from:: 30. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NIKRMAJEROVÁ, Monika. \textit{Analýza uplatnění regionální značky Prácheňsko}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/jg5uki/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NIKRMAJEROVÁ, Monika. Analýza uplatnění regionální značky Prácheňsko. Č. Bud., 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Vztah návštěvníků destinace k certifikovaným regionálním produktům (Prácheňsko)
Barbora Jakubcová -
Marketingová komunikace a brand management regionálních značek
Tereza Šmídová -
Moravský kras – regionální produkt. K problematice současné rukodělné výroby
Jindřiška Olbrechtová -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Regionální značka Brněnsko a aktéři na území MAS Brána Vysočiny
Soňa Maloňová -
Regionální značky a jejich vnímání spotřebiteli
Kateřina Švábíková -
Značka kvality Regionální potravina jako nástroj podpory lokální produkce
Klára Kubíková -
Vliv regionální značky na regionální rozvoj v regionu Poodří
Barbora Maleňáková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights