Bc. Kateřina Benčová

Diplomová práce

Uvedení nového výrobku na trh

Launching the new product into the market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá uvedením nového produktu na český trh, konkrétně závodních lyží pro žákovské a juniorské kategorie alpského lyžování. Jedná se o Junior Alpin Race Program české firmy Sporten, a. s. Hlavním cílem práce je návrh marketingových strategií pro úspěšné představení nového produktu potenciálním zákazníkům. K dílčím cílům patří průzkum trhu pomocí dotazníkového šetření a hloubkových …více
Abstract:
The master thesis deals with launching the new product into the Czech market, specifically racing skis for pupils and junior categories of alpine skiing. The thesis is focused on the Junior Alpin Race Programme of the Czech company Sporten, a. s. The main aim of the thesis, is to propose marketing strategies in order to successfully introduce the new product to potential customers. Partial aims include …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Benčová, Kateřina. Uvedení nového výrobku na trh. Liberec, 2019. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta