Bc. Lucie Srovnalíková

Diplomová práce

Die Werbung in der deutschen Zeitschrift "Stern"

Advertising in the German magazine "Stern"
Abstract:
This study consists of two parts. The theoretical part deals with advertising in general terms, especially with the language of advertising and advertising from the perspective of communication. The practical part seeks to provide an analysis of selected advertisements printed in the German magazine “Der Stern“. In addition to the means of language I also focus on the nonverbal aspect of advertising …více
Abstract:
Diplomová práce se skládá ze dvou částí.Teoretická část je věnována obecným otázkám reklamy, především jazyku reklamy a problematice reklamy jako součásti komunikace. V praktické části následuje analýza vybraných reklamních inzerátů otištěných v německém časopise "Der Stern". Kromě jazykových prostředků se zabývám i neverbální stránkou reklamy.
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2008
  • Vedoucí: doc. PhDr. Jiřina Malá, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta