Tomáš Vejrosta

Bachelor's thesis

Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin

Loyalty Programmes and Customer Purchasing Behaviour of Selected Food Retail Chains
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vlivem věrnostních programů na nákupní chování zákazníků u maloobchodních prodejců potravin. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a obecné působení věrnostního programu v rámci marketingové komunikace. V praktické části bude provedeno srovnání věrnostních programů u vybraných maloobchodních řetězců potravin na Českém trhu a analýza nákupního chování zákazníků a …more
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the influence of loyalty programs on the purchasing behavior of customers at food retailers. In the theoretical part, the basic terms and the general operation of the loyalty program in the framework of marketing communication are described. In the practical part, a comparison of the loyalty programs of selected retail food chains on the Czech market will be carried …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: prof. Mgr. Peter Štarchoň, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Vejrosta, Tomáš. Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe