Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin – Tomáš Vejrosta
Tomáš Vejrosta
Bachelor's thesis
Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin
Loyalty Programmes and Customer Purchasing Behaviour of Selected Food Retail Chains
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vlivem věrnostních programů na nákupní chování zákazníků u maloobchodních prodejců potravin. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a obecné působení věrnostního programu v rámci marketingové komunikace. V praktické části bude provedeno srovnání věrnostních programů u vybraných maloobchodních řetězců potravin na Českém trhu a analýza nákupního chování zákazníků a …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the influence of loyalty programs on the purchasing behavior of customers at food retailers. In the theoretical part, the basic terms and the general operation of the loyalty program in the framework of marketing communication are described. In the practical part, a comparison of the loyalty programs of selected retail food chains on the Czech market will be carried …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: prof. Mgr. Peter Štarchoň, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VEJROSTA, Tomáš. \textit{Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/jgx2hr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vejrosta, Tomáš. Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa
Jana ONDILLA -
Věrnostní programy kosmetických firem a jejich vliv na nákupní chování zákazníků
Andrea Kepková -
Věrnostní programy a jejich vliv na změnu nákupního chování
Alena Čtvrtníková -
Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie
Olga Čermáková -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Marketingová kampaň e-shopu www.drogerie-slevy.cz
Martin Podolák -
Vyhodnocení slevy na dani na poplatníka v souvislosti s růstem průměrné a minimální mzdy v ČR
Nikola Klanicová