Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin – Tomáš Vejrosta
Tomáš Vejrosta
Bakalářská práce
Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin
Loyalty Programmes and Customer Purchasing Behaviour of Selected Food Retail Chains
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem věrnostních programů na nákupní chování zákazníků u maloobchodních prodejců potravin. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a obecné působení věrnostního programu v rámci marketingové komunikace. V praktické části bude provedeno srovnání věrnostních programů u vybraných maloobchodních řetězců potravin na Českém trhu a analýza nákupního chování zákazníků a …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the influence of loyalty programs on the purchasing behavior of customers at food retailers. In the theoretical part, the basic terms and the general operation of the loyalty program in the framework of marketing communication are described. In the practical part, a comparison of the loyalty programs of selected retail food chains on the Czech market will be carried …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VEJROSTA, Tomáš. \textit{Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/jgx2hr/.
Jak správně citovat práci
Vejrosta, Tomáš. Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa
Jana ONDILLA -
Věrnostní programy kosmetických firem a jejich vliv na nákupní chování zákazníků
Andrea Kepková -
Věrnostní programy a jejich vliv na změnu nákupního chování
Alena Čtvrtníková -
Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie
Olga Čermáková -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Marketingová kampaň e-shopu www.drogerie-slevy.cz
Martin Podolák -
Vyhodnocení slevy na dani na poplatníka v souvislosti s růstem průměrné a minimální mzdy v ČR
Nikola Klanicová