Čtenářská gramotnost v kontextu dnešní doby – Adriana SKULINOVÁ
Adriana SKULINOVÁ
Bachelor's thesis
Čtenářská gramotnost v kontextu dnešní doby
Reading Literacy in the Context of Today
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o čtenářské gramotnosti v kontextu dnešní doby. V teoretické části se zabývá vysvětlením základních pojmů, které se zabývají touto problematikou, mezi něž patří gramotnost, funkční gramotnost, čtenářská gramotnost a její rozvíjení. V praktické části se zaměřuje na popis a porovnání výsledků šetření PIRLS a PISA v České republice a v Polsku. Dále se zabývá popisem a srovnáním …moreAbstract:
This thesis deals with reading literacy in the context of today. The theoretical part includes explanation of basic concepts that deal with this issue which includes literacy, functional literacy, reading literacy and its development. The practical part is focused on the description and comparison of the results of PIRLS and PISA survey in the Czech Republic and Poland. It also deals with the description …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2016
Accessible from:: 8. 4. 2016
Thesis defence
- Date of defence: 11. 5. 2016
- Supervisor: Mgr. Bc. Martina Rozsypalová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SKULINOVÁ, Adriana. Čtenářská gramotnost v kontextu dnešní doby. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / 3-ped-vkz-12
Theses on a related topic
-
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Eva TAKÁCSOVÁ -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Čtenářská gramotnost v páté třídě.
Petr PĚNIČKA -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie
Sára ČERNÁ -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost v podmínkách aprobačních předmětů studenta
Štěpán Dolejší