Adriana SKULINOVÁ

Bachelor's thesis

Čtenářská gramotnost v kontextu dnešní doby

Reading Literacy in the Context of Today
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o čtenářské gramotnosti v kontextu dnešní doby. V teoretické části se zabývá vysvětlením základních pojmů, které se zabývají touto problematikou, mezi něž patří gramotnost, funkční gramotnost, čtenářská gramotnost a její rozvíjení. V praktické části se zaměřuje na popis a porovnání výsledků šetření PIRLS a PISA v České republice a v Polsku. Dále se zabývá popisem a srovnáním …more
Abstract:
This thesis deals with reading literacy in the context of today. The theoretical part includes explanation of basic concepts that deal with this issue which includes literacy, functional literacy, reading literacy and its development. The practical part is focused on the description and comparison of the results of PIRLS and PISA survey in the Czech Republic and Poland. It also deals with the description …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2016
Accessible from:: 8. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 5. 2016
  • Supervisor: Mgr. Bc. Martina Rozsypalová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SKULINOVÁ, Adriana. Čtenářská gramotnost v kontextu dnešní doby. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta