Bc. Pavla Jurášová

Diplomová práce

Návrh marketingové a komunikační strategie e-shopu se sportovními potřebami

Design of marketing and communication strategy, e-commerce sporting goods
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou a komunikační strategii e-shopu se sportovními potřebami www.ZebraSport.cz. Cílem práce je navrhnout takovou marketingovou strategii, která pomůže zvýšit návštěvnost e-shopu a osloví potenciální zákazníky. Návrh je zaměřen především na cenovou, distribuční, propagační a produktovou strategii. V závěru je obsaženo i ekonomické zhodnocení návrhu.
Abstract:
The following thesis deals with the marketing and communication strategy of the e-shop with sports equipment related to www.ZebraSport.cz. The main purpose of the thesis is to propose the marketing strategy which helps to increase the number of e-shop visitors and also reaches new customers. The proposal is mainly focused on the pricing strategy, distribution strategy, propagation strategy and also …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 5. 2014
  • Vedoucí: Ing. Jiří Wagner
  • Oponent: Mgr. Jana Doleželová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting