Online marketingová komunikace wellness hotelů ve Zlínském kraji – Pavel Nečas
Pavel Nečas
Bachelor's thesis
Online marketingová komunikace wellness hotelů ve Zlínském kraji
Online marketing Communication of Wellness Hotels in the Zlin Region
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá online komunikací vybraných wellness hotelů ve Zlín-ském kraji. Konkrétně se jedná o analýzu oficiálních webových stránek hotelů a jejich stránek na Facebooku. Teoretická část se zaměřuje na marketingovou komunikaci hotelových služeb, definici wellness, jeho současné trendy a rozdíl mezi ním a lázeňstvím a v neposlední řadě online marketingovou komunikací a komunikací …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the online communication of selected wellness hotels in the Zlín Region. Specifically, the analysis of the official websites of hotels and their Face-book pages. The theoretical part focuses on marketing communication of hotel services, the definition of wellness, the current trends in wellness and the difference between it and the spa and last but not least, online …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEČAS, Pavel. \textit{Online marketingová komunikace wellness hotelů ve Zlínském kraji}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2014. Available from: https://theses.cz/id/jhc6hr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Nečas, Pavel. Online marketingová komunikace wellness hotelů ve Zlínském kraji. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Propagace svazu chovatelů pomocí online komunikace
Petr Žyla -
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Online marketingová komunikace XEVOS Solutions
Klára Svobodová