Loajalita zákazníků společnosti Health Park v Opavě – Barbora Hrbáčová
Barbora Hrbáčová
Bakalářská práce
Loajalita zákazníků společnosti Health Park v Opavě
Loyalty of customers of a company Health Park in Opava
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je teoreticky popsat zákaznickou loajalitu a dále tuto teorii aplikovat na konkrétní společnosti s názvem Health Park. První část této práce je věnována marketingu a segmentaci trhu. Následující kapitola je zaměřena na samotnou zákaznickou loajalitu, což je stěžejní pro tuto práci. V poslední kapitole teoretické části se čtenář seznámí s jednotlivými výzkumy trhu a zdroji …víceAbstract:
The aim of this work is to describe customer loyalty theoretically and to apply this theory on particular company called Health Park. The first part is devoted to marketing and market segmentation. Next part is focused on customer loyalty which is the most important for this piece of work. In last chapter of theoretical part, the reader gets to know particular market researches and data sources. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35753
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2013
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35753
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Loajalita zákazníků retailingové firmy - Billa
Ráchel Dančevská -
Loajalita zákazníků McDonald´s
Petra Štěpánová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Customer experience (CX) in services
Olha Hodunova -
Analýza zajištění BOZP ve společnosti ZEA+ spol. s r.o., provozovna Dřevčický park.
David Tůma