Efektivita product placementu, jakožto marketingového nástroje, v českém filmu – Bc. Matyáš Bulín
Bc. Matyáš Bulín
Bakalářská práce
Efektivita product placementu, jakožto marketingového nástroje, v českém filmu
Effectiveness of product placement, as a marketing tool, in Czech film
Anotace:
Hlavní cíl bakalářské práce je propojení zájmů firem a filmů, zjištění nejefektivnějšího způsobu, jak vytvořit hlubší vztah zákazníka a značky pomocí kinematografických děl. Také porozumění, proč dosavadní pokusy o product placement v tuzemských filmech nebyly často kladně přijímány. Teoretická část práce se věnuje objasňování marketingových pojmů, různým formám reklamy a přiblížení všech aspektů product …víceAbstract:
Main goal of this bachelor thesis is to link the interests of companies and movies and finding the most effecitve way of creating a deeper relationship between customer and the brand. Also understanding why previous attempts of product placement in domestic movies weren’t accepted well by the general public. The theoretical part of the work is devoted to clarification of marketing concepts, various …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Petra Průšová
- Oponent: Ondřej Novák, Mgr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva