Alžběta Kleinová

Bachelor's thesis

Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie

Fashion blogs as a platform for marketing communications: a case study
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá módními blogy v České republice se zaměřením na identifikaci a popis marketingových nástrojů využívaných bloggery. Teoretická část definuje teoretický základ a popisuje nejdůležitější typy marketingu související s tématem. Pozornost je zaměřena na vymezení pojmů jako módní blogger, product placement a influencer marketing. Nechybí informace o historii blogování ve světe …more
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is fashion blogs in the Czech Republic with a focus on an identification and description of marketing tools used by bloggers. The first part of this thesis defines the theoretical knowledge and describes the most important types of marketing related to the topic. It focuses on defining terms such as fashion blogger, product placement and influencer marketing. Information …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2018
  • Supervisor: Michal Šimůnek
  • Reader: Tomáš Kincl

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73167