Komunikační strategie Centra pro léčbu drogových závislostí – Mgr. Barbara HORVÁTHOVÁ
Mgr. Barbara HORVÁTHOVÁ
Master's thesis
Komunikační strategie Centra pro léčbu drogových závislostí
Communication strategy of Center of treatment of drug abuse trea
Anotácia:
Diplomová práca sa zameriava na komunikačnú stratégiu štátnej príspevkovej organizácie Centrum pre liečbu drogových závislostí. Teoretická časť zhŕňa poznatky z marketingu v zdravotníckych zariadeniach, drogovej závislosti a problematike závislosti na Slovensku za posledné obdobie. V praktickej časti sú teoretické znalosti aplikované na Centrum pre liečbu drogových zá-vislostí a zanalyzované prostriedky …viacAbstract:
Diploma thesis is focused on the communication strategy of state allowance organization Center of treatment of drug abuse trea. The theoretical part talks about knowledge of mar-keting communication in health care institution, drug dependence, and drug problem in Slovakia in last period. In practical part is the theoretical knowledge applied to Center of treatment of drug abuse trea and the communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10558
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORVÁTHOVÁ, Barbara. Komunikační strategie Centra pro léčbu drogových závislostí. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak -
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková