Vliv značky a země původu na rozhodování spotřebitele při nákupu oděvů – Milada Jurošková
Milada Jurošková
Master's thesis
Vliv značky a země původu na rozhodování spotřebitele při nákupu oděvů
The Impact of Brand and Country of Origin on Consumer’s Clothes Purchasing Decision
Anotácia:
Tato diplomová práce zkoumá vliv značky a země původu na rozhodování spotřebitele při nákupu oděvů. Cílem práce je zjištění, zda jsou spotřebitelé ovlivňováni značkou oblečení a zemí původu značky. Mezi další cíle patří zjištění jiných faktorů, které spotřebitele ovlivňují při nákupu oblečení. Výzkumnou metodou práce bylo dotazníkové šetření distribuované online na sociálních sítích.Abstract:
This master thesis is focused on the analysis of the impact of brand and country of origin on consumer’s clothes purchasing decision. The aim of the thesis is to find out if brand and country of origin can affect consumers when buying clothes. The goals also include identifying other factors that may influence consumers when buyin clothes. The chosen research method is a questionnaire which was distributed …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146443
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2022
- Vedúci: Šárka Velčovská
- Oponent: Monika Motyčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JUROŠKOVÁ, Milada. \textit{Vliv značky a země původu na rozhodování spotřebitele při nákupu oděvů}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/jimhj1/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující spotřební chování generace Y při výběru sportovního zboží
Petr Motalík -
Menu engineering - faktory ovlivňující rozhodnutí zákazníka
David Vála -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu kosmetických produktů v e-commerce
Markéta Jirecová -
Faktory, které ovlivňují nákupní chování při koupi roušek a respirátorů
Sára KULHÁNKOVÁ -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková